ATF MHP – MULTI VEHICLE 4L olej ATF

ATF MHP – MULTI VEHICLE 4L olej ATF

197,00 

ATF MHP to półsyntetyczny, czerwony płyn do przekładni automatycznych w wielu pojazdach, który przewyższa normy Mitsubishi SP2/SP3/PA, GM Dexron IIIH i Ford Mercon LV oraz normy wielu innych producentów.

Description

ATF MHP to półsyntetyczny, czerwony płyn do przekładni automatycznych w wielu pojazdach, który przewyższa normy Mitsubishi SP2/SP3/PA, GM Dexron IIIH i Ford Mercon LV oraz normy wielu innych producentów.

Zastosowanie
ATF MHP to zaawansowany produkt zapewniający zarówno optymalną wydajność.

ATF MHP jest zalecany do 4-, 5- i 6- biegowych przekładni automatycznych i do układów wspomagania kierownicy. Idealny do stosowania w 4-biegowych przekładniach automatycznych BTR w samochodach marki Ford i SsangYong oraz we wszystkich pojazdach, które wymagają produktu spełniającego normy Dexron II i III.

ATF MHP jest szczególnie odpowiedni do pojazdów Mitsubishi, Hyundai i Kia, gdzie wymagane są płyny spełniające normy MM SP, SP2, SP3 lub PA oraz do usług serwisowych samochodów Toyota, gdzie wymagany jest olej Typ T-II, Typ T-III i Typ T-IV. Zalecany jest również do pojazdów marki Opel Astra, Zafira i Vectra oraz innych europejskich producentów takich jak Volvo, Ford i Jaguar z przekładniami automatycznymi Aisin lub JATCO, a także przekładniami automatycznymi Chrysler, gdzie wymagane są płyny spełniające normy ATF+3 oraz ATF+4.

ATF MHP jest przeznaczony do przekładni automatycznych, przekładni automatycznych w samochodach ciężarowych, układów wspomagania kierownicy, kompresorów/sprężarek rotacyjnych i śrubowych, układów hydraulicznych oraz przekładni manualnych, gdzie wymagane są płyny spełniające normy GM Dexron .

Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, w skrzyniach biegów Direct-Shift (o bezpośredniej zmianie ) (DSG) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.

Zalety produktu
Zapewnia 3-krotnie płynniejszą zmianę biegów**
Zapobiega drganiom sprzęgła w modulowanych przemiennikach momentu obrotowego
Wydłużony okres wymiany oleju dzięki zastosowaniu stabilnego oleju syntetycznego, który zapobiega utlenianiu
Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
Kompatybilny z wieloma materiałami używanymi do produkcji uszczelek
Mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku dzięki zastosowaniu inhibitorów utleniania
Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między wymianami płynu
** przeciwdrganiowy test JASAO M349

Normy branżowe
JASO 1A

GM DEXTRON II/IIIH/G/F

GM 6297M/GMN10055

Ford M2C924-A

Ford MERCON/MERCON LV

Chrysler MS 7176E ( ATF+3)/ MS 9602 ( ATF+4)

Toyota T-II/III/IV

MB 236.1/236.5/236.10/236.11

MAN 339 Typ Z-1.V-1

VW 052990

Nissanmatic C.D.J.K

Subaru

Volvo 3344208/97341

Mazda M III

Honda ATF 89,96, Z1

Hyundai 05243-33000

Mitsubishi MM SP2/SP3/PA

BMW 275, 807

Renault 7711 218 368

Additional information

Olej bazowy

Semi Synthetic

Pojemność opakowania

4l

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

Bezpłatna dostawa

od 500 zł

Zrób zakupy za co najmniej 500 zł, a zamówienie dostarczymy za darmo!