Description
Copper Eze jest używany do powlekania kołnierzy, gwintów, nakrętek, śrub, które mogą ulec korozji lub zatarciu itp. przed montażem, aby umożliwić łatwy demontaż w celu serwisowania lub wymiany. Jest również idealny do śrub dwustronnych kolektora, zacisków wydechowych, połączeń turbosprężarki, gwintów świec zapłonowych oraz w zespołach hamulców bębnowych i tarczowych.
Copper Eze może być stosowany we wszystkich gałęziach przemysłu, w tym w korozyjnych środowiskach morskich i górniczych, a także w przemyśle naftowym (poszukiwania, rafinacja).
Copper Eze jest idealny do szpilek kół przyczep do łodzi, aby zapobiec ich rdzewieniu i zapiekaniu. Może być stosowany na zewnętrznych zawiasach, kołnierzach, śrubach, nakrętkach i śrubach, aby zapobiec zatarciu i korozji w środowisku motoryzacyjnym, morskim, przemysłowym, rolniczym i ogólnie w warunkach domowych.
Copper Eze może być stosowany we wszystkich temperaturach od poniżej zera do 1093°C.
ZALETY
Chroni przed korozją w trudnych warunkach
Zmniejsza tarcie i zużycie
Syntetyczny smar zapobiega zacieraniu
Nie zmywa się i nie wypala w codziennym użytkowaniu
Niska toksyczność
Chroni przed zatarciem
Odporny na wysokie temperatury
Zmniejsza moment obrotowy podczas montażu
UWAGA: Nie należy stosować na wewnętrzne elementy silników, przekładni lub układów hamulcowych.
ZALETY
Kolor – Miedziany
Klasa – NLGI 1,5
Gęstość w 15°C, kg/l – 0,95
Zawartość substancji stałych, % 20
Lepkość oleju bazowego, ISO – 460
Zakres temperatury roboczej °C 0°C do +1093°C
Wygląd – Gładka pasta
Temperatura kroplenia, °C – Nietopliwy
Temperatura krzepnięcia /-18°C
Reviews
There are no reviews yet.